24 Ocak 2013 Perşembe

NIVEA BB CREAM LIGHT YORUMUM

Bildiğiniz üzere geçen haftalarda Nivea BB krem kullanmış ve beğenmediğimi şurada
anlatmıştım.Bu postum üzerine twitter'dan yazımı gören @niveaturkiye bana birkaç öneride bulunarak önce peeling yapıp cildimi ölü hücrelerden arındırmamı sonrasında BB kremi kullanmamı önerdiler.Hatta jest yapıp bana BB kremin Light serisini gönderdiler.
Ürün elime ulaşalı yaklaşık 5 gün oldu ben
kremi bugüne kadar kullandım ve emin olunca yorumumu paylaşmak istedim.
Memnun kaldın mı derseniz ba-yıl-dım.
Hatta kremi sürmeden önce ve sürdükten sonra ki görüntüsünü fotoğrafladım.
Yoğun bir halde sürdüğüm halde ne çizgiler ne de siyahlıklar oluştu.
Kullanmadan önce önerilerini dikkate alarak cildime bakım yaptım ve ölü hücrelerden arındırdım.Ardından kremi uyguladım ve Nivea BB krem Light daha önce denemiş olduğum Medium To Dark serisine göre ince bir yapıya sahip.Cildimin emmesi için sürdükçe siyahlık ortaya çıkmıyor.Sonuç fondöten kullanmak zorunda kalmayıp cildimin hem parlak hem de hafif kapatıcı özelliğine sahip olabilecek BB kremimi buldum.İnanın ki cildiniz hem Nivea'nın o klasik kokusu kokuyor hem de yüzünüz ışıl ışıl parlıyor.

















2 yorum:

Adsız dedi ki...

Peki bu kremin kapatıcılığı nasıl resimde kremin rengi beyaz görünüyo benim cildimde beyaz sivilce leke gibi sorunlarim yok ama cildim ince olduğundan göz altlarım hafif mor gibi gözüküyo kapatırmı yanitlarsan sevinirim simdiden tesekkurler.

TrendKolik dedi ki...

merhaba biraz geç oldu sanırım kusura bakma ;)
kesinlikle kapatır çünkü ne kadar açık renk gibi gözükse de renk koyu bu sebeple ben medium to dark serisini kullanınca arap bacı gibi oldum :D
kapatacağı kesin ama belli bir süre sonra koyu renk yoğunluğu azalıyor bilgine.
Şansın olursa önce deneyip almanı tavsiye ederim
umarım yardımcı olabilmişimdir.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...