17 Haziran 2011 Cuma

BALLI NANELi MASKE YAPIYORUM


Ev arkadasım gizmoşum bana suan bı maske yaptı , cok ilginç geldi bana ama hadi deneyelim dedim.O da halasından öğrenmiş halası gencken ergenlik sivilcesi çıkmamış herkes cildin nekdar puruzsuz ne güzel die die nazar degdirmisler,ve yüzünde sivilceler çıkmış tabi ozamanlar nerde kremler vs ler tanıdığı bı yaşlı teyze oturtmuş onu ince sekilde balı sürüp üzerine kuru nane döküp fotoda ki gibi bir saat bekletmiş.bunu 10 günde bir yap demiş cildine şe iyi gelir.bu arada o maskeyi yaptıktan sonra cildi 1 hafta icinde düzelmiş ve hala da yapıyormuş iste boyleyms.buarada bal kesinlikle orjinal bal olacakmış öyle glikoz balı falan değil!!!
Şimdi bende yaptım ve bekliyorum suremin dolmasını bakalım sonuc ne olacak?
:))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...