27 Haziran 2011 Pazartesi

Yaz makyajı ve Öneriler

           Nerdeyse haziranı bitirip temmuzu karşılamak üzere olduğumuz bu zamanlarda birkaç gündür hava kötü olsada,umarım sıcakları görmemiz yakındır.Hep yağışlı hep yağışlı nereye kadar die söylenirken ama sıcak oluncada yakınıosun die telkinde bulunuyorum :) neyse gelelim konumuza yaz aylarında ki sıcak ve nemli günler de akyaj uygulamalarına dikkat etmemiz gerekir.Neden mi yaz aylarnda örneğin fondöten kullanmak cildin sivlcelenmesine aşırı derecede yol açıyor.Fondöten yerine cildin kurumasını önlemek için güneş koruması içeren nemlendiriler kullanmak cildin en azından yaz aylarında nefes almasını sağlayacaktır.Yok ben fondötensiz yapamam diyorsanız bunun yerine toz pudra kullanabilirsiniz.Ben geceleri yüz temizliğimi yaptıktan sonra gece kremimi sürüyorum sabahta zaten etkisini gösteryor allığımı sürdükten sonra fırça ile toz pudrayı üzernden geçirip dengeyi bu şekilde sağlıyorum.Ama illaki fondöten kullanırım diyorsanızda biraz fondöten ile toz pudrayı karıştırarak daha soft bir görüntü yakalayabilirsiniz.
         Gözlere gelince aşırı koyu renklerden kaçınmakta fayda var.Açık tonlarda bir far ve eyeliner ı kalın çekmek yerine daha ince bir şekilde çekmek en iyisi olacaktır.Siyah göz kalemi ise terleme sebebiyle akma yapacağı için kesinlikle kaçınılmalıdır.Ben beyaz kalemi tercih ediyorum.
          Rujlarda ise yazın daha doğal renkler en iyisi ten rengi olacaktır ancak şeftali ve pembe tonlarda,yine parlatıcılarda yaz için ideal olacaktır.
            ve bunlarn yanında cilt bakımlarını da yapmaya özen gösterin diyorum ben doğal maskeler yapmaya çalışıoyrum arada sırada,bildiğiniz denediğiniz cilt maskeleri varsa eğer benim için paylaşırsanız çok mutlu olurum.
           Nacizhane fikirlerim bunlar affınıza sığınarak uyguladığım bikaç şeyi yazdım.Umarım yardımcı olbilmişimdir.
           :))))))
         



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...