7 Ekim 2011 Cuma

BÖYLE DÜĞÜN PASTALARI OLUR MU?

        Glamour' a şöyle bir göz atarken karşılaştığım düğün pastalarına ağzımın suyu aka aka baktım.Bakarken de böyle düğün pastası mı olu dedim.Avrupa'da oluyr da biz de niye olmasın yahu diye düşünürken yok yok yok dedim.Bizim düğünlerde bunlardan getirsen beğenmezler bu da neymiş derler ayrıca çoluk çombalak doluşur başına iki dakika da talan ederler ancak sosyete düğünleri hariç tabi ki benim anlattığım anadolu tarzı düğünler neyse geçelim bunları bakalım neler varmış ?
        İlk sırayı klasik düğün pastasıyla başlatıyorum.


             Sırada vintage kek var,neeee bu mu derim ben bi düğünde görsem bunu ben evde yaparım yahu :))
            Farklı olsun lezzetli olsun derseniz,Waffle'ı da unutmamışlar.İşte buna bayılırım,nerde böyle düğün :)
         Ya da pasta olmasın şekerlerle dolu bir masa olsun derseniz misafirleriniz de hayır demez eminim ;)

             Ya da pie'larla dopdolu masaya,

        Anaammm cake pops mu dedi biri,öyleyse tanıdık tanımadık her düğüne giderim,beleş düğünde kalabalık yaratılır ;)

          Tamam eskiden ben küçükken bizm düğünlerde de dondurma dağıtılır da, ama böyle değildi,küçük naylon tabaklara azıcık koyulmuş sade dondurma.Yahu bu insanlar işi biliyor bakınız düğünler de verdikleri dondurmalara,sandiviç dondurma eyyyy Türk gençliği uyuma sen de kap bu gelenek görenekleri !!! Bizim de düğünler de midemiz bayram etsin.
          Ya da herkese verin birer kavonoz tatlı canı istedikçe açıp yesin insanlar olmadı kapasın kapağı evde ki çocuklara götürsün,evdekiler de faydalansın en azından öyle değil mi ?
         Tercihim olmasa da donutlar da var ,





           Şaka maka belki bigün bizim düğünler de böyle olur ha ne dersiniz,hiç de fena olmaz değil mi?






2 yorum:

Missbone dedi ki...

Taze kurupasta bulursam şanslı sayıyorum kndimi ^^

TrendKolik dedi ki...

Aynen bide sürahi de su :))) : D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...