30 Ekim 2011 Pazar

Ne Giydimmm

Herkese kucak dolusu sevgiler!!!Uzun bir ara vermiştik ne giydim postlarına ,malum ülkemizin yaşadığı üzücü olaylar sebebiyle! Dün yazmaya tekrar başladım ve bügünde ne giydim'le geri dondüm! Aslında ben dün giydiklerimi paylasicam çünkü bugün daha foto çekebilme fırsatım olmadı,bu sebeple dün çekilmiş fotolarla devam edelim! Ne giymisim bakalım;) siyah gömlek ve koyü yesil böyle petrol rengi gibi 80'ler donemini yansitan pantolonumu taaa yazın almıştım mango'dan ancak uzun geldigi icin ve üsengecligimden terziye gidip paçalarını yaptiramadigim icin bir türlü giymek nasip olmamıştı.Eee bildiginiz uZere dikiş makinem var ya artık benim,dedim ki paça da yaparım nolcak,ipek kumaş biraz zorlanacağım dedim ama kestim biçtim kıvırdım ve diktim,birazcık hatalar var ama nihayet paçaları yapıp giyebildim!Eee ne demişler kız dediğinin eli dikiş bilecek degil mı :)) hihihi saka bir yana bu vesileyle dolapta giyilmeyi bekleyen pantolon sonunda isteğine kavuştu ve böyle bir kombin çıktı bakalım beğenecek mısınız?
Bu arada buaralar saçlarıma hicccc bakasın gelmiyor,o kadar bakımsız ki yıkıyorum topluyorum çıkıyorum ne fön ne de toplarken özen gösteriyorum,ne olacak bu Halim bilmiyorum :((

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...