21 Kasım 2011 Pazartesi

AMERİCAN MÜZİK ÖDÜLLERİ 2011 - KIRMIZI HALI

         Kırmızı halı daki nefretimiz,yapışık ikizler Selena Gomez&Justin Bieber ile başlıyoruz.Armani Prive elbisesi üzerinde emanet gibi duruyor.Nerde Avrupa müzeik ödül töreninde ki şıklığı 10'a yakın kıyafet değiştirp cici bici çıtır kız havalarındaydı,hoş zaten yaş itibariyle çıtır ama şu halini görünce zannedersin 40 yaşında!Sonuç olarak olmamış Selena'cım ama çantayı es geçiyorum çanta çok hoş!

           Bence gecenin yıldızı Jennifer Lopez'di.Zuhair Murad siyah dantel elbisesi enfesss!Kim der bu kadın 42 yaşında birde çocuğu var diye!Kırmızı halıda ki sade ama şık halinden bir anda mod değiştirip sahnede ki seksi haline geçiş yapan ve ardından tekrar tekrar mod değiştirip kendisini müziğin havasına,ritmine bırakan Jennifer tek kelimeyle harikaydı.




            Ve şeker kız Katy Perry, pembe saçlarıyla pamuk şeker gibi görünmüyor mu ama çok tatlı bu kız.Ne giyerse giysin eleştirmeye kıyamıyor insan.Vivienne Westwood kıyafetini beğendim desem yalan olur ama çamur atamıyorum işte napayım,ama saç aksesuarını çok beğendim.Bu arada Katy Perry'de takıntı haline geldi snaırsam her törende Uzak Doğu tarzı giyinmek! Neyse Katy'miz Perry'miz de sahne performansında kostüm değişikliği yaptığı gibi ödülünü alırken de kostüm değiştirdi.Katy üç kostümünde de pembeden vazgeçmeyerek gecenin en renklisi oldu.



             Ve Jennifer Morrison,House dizisinin yıldızı,How I Met Your Mother dizisinin Zooey'i,ben Jennifer'ı görünce Zooey diye hatırlıyorum,ahhh Ted'in bir türlü bulamadığı ruh eşlerinden birtanesi,ohhh be anne bulundu derken Zooey de tarihin tozlu raflarında yerini aldı.Ayyyy pardon konu dışına çıkıvermişim neyse gelelim Jennifer'ın bu haline,çok romantik olmuş bu Temperley London elbisesinin,saçın,makyajın içinde ancak kırmızı halılık değil öyle değil mi?

         Bakışlarını çok itici bulsam da,hatta ürksem de,kırmızı halı da herzaman şık olmayı başaranlardan Taylor Swift, dore renkte ki payetlerle bezenmiş Reem Acra elbisesine kombinlediği zümrüt küpeleriyle işte bu! dedirtti.



        Son olarak Christina Aguleria tam bir facia! Christina'yı görünce biranda gözümün önüne Altın Kelebek Ödüllerinde sahne alan Hadise geldi ıyyykkk diyorum yani,heryerinden et fışkırmış! Hadi madem kilo aldın vücut orantısızlaştı,sende Hadise'nin taktiği kullan bol giyinmeye başla,hep Hadise'mi sizlerden bişeyler kapacak biraz da siz kapın canım! ;)

            Sona Christina demiştim ama Heidi Klum'ın mükemmel laser cut metalik elbisesini es geçmek mümkün değil!Saçı es geçersek bu elbiseye ba-yıl-dım!Bu elbise hangi marka veya kime ait bilen var mı?

            Görseller : JustJared

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...