7 Kasım 2011 Pazartesi

Kurban Bayramı 2. Günü

Mutlu bayramlar dileğiyle başlayarak,bayramın ilk gunü pardon tatilinizin ilk gunü nasıl gecti ? Tatil diyorum çünkü bayramlar artık tatilin gelmesini iple çektiğimiz zamanlar oldu herkes için, benim için bu geçerli olmasa da,birçoğu için Bayram demek tatil demek!Zira bu sebeplerle de bayramlar Bayram gibi değil açıkcası,sıradan günlerden farksız!Hoş ben de pek sevmem ya bayramları,el öpmek herkesi tek tek aramak zor gelir bana ama aradıktan sonra da hal hatır sormanın konuşmanın hazzı da bir başka oluyor ki o da apayrı birsey!
Açıkcası benim için Bayram bitmiştir.Dün arayacaklarımi aradım,gurbet ellerde oldugum için :D tek ziyaret edeceğim yer müstakbel sevgilinin ailesi olunca oraya gidip herkesle toplu halde bayramlasip bayramı bitirdim.Kalabalık evde Bayram havası bir güzel oluyor ki anlatamam bebekler cocuklar büyükler,muhabbet sohbet güzel bir aksam geçirdim.Özellikle ufakliklari sevmek ayrı bir zevkti:)) Benim dünüm böyle gecti bugünümü ise anneme ayırarak geçireceğim ,)
Hepinize iyi bayramlar,iyi tatiller,keyifli günler dilerim ;))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...