13 Şubat 2012 Pazartesi

BEĞENDİKLERİM

       Bu aralar şapkaya fena halde takmış bulunmaktayım,'Şapkasız çıkmam abi' modunda dolanıyorum.Bu sebeple artık girdiğim mapğazalar da,websitelerinde şapkalara ilk göz atar oldum.Veee Net-A-Parter 'da gördüğüm bu şapka da gözümden kaçmadı! Marin havası taşıyan şapka yazlık gibi görünse de kışında pek tabi takılabilir yani,olmasa da olur ama dimi :D
                                           
EUGANA KIM

Ve bu ceketin rengi de modeli de çok hoşuma gitti özellikle ceketle yaratılan kombinle birlikte dikkatimi çekti desem daha doğru olur :D



Kendime hala bir yaka yapamadım!!!Umarım bu yakaya hyranlığım beni biran önce harekete geçirir :D
SONIA BY SONIA RYKIEL


Ve ayakkabı aşkına!!!

CHARLOTTE OLMYPIA


Deri bilekliğin özellikle bağlama kısmındaki sallanan zincir görünümlü detayı dikkatimi çekti.Çok hoş öyle değil mi?
CAROLINA BUCCI




1 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Ayakkabi beni benden aldiii:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...