22 Şubat 2012 Çarşamba

YAKA DOSYASI - COLLAR

  Yaka, uzun zamandır ilgi alanımda ama internet dışında hiçbiryer de bulamadığım için yaka alamadım. Ben de gömleklerimin yakalarına yaka iğneleri  takarak o eksikliği giderdim.

Collar for a long time interest in the field, but nowhere that I could not get out of the internet do not get the collar. The lack of inserting needles that I would go to the collar shirts and collars.






Aslında üşengeç olmasam kendim de yaka  yapabilirdim!
Umarım beni bu yazı harekete geçirir!

In fact, the collar could have done it myself if I'm not lazy! I hope this article stimulates me!




 En azından yakaya ikame olabilecek  kolyeler var! Benim uzun zamandır vazgeçilmezim oldular! Özellikle Koton'da çok fazla çeşit bulabiliyorum! 

 At the very least have a collar necklaces that may be substituted! I give up, have a long time! I find too many kinds, especially Koton!



2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

ah keşke becerikli bir insan olsamda böyle şeyler yapabilsem:)

TrendKolik dedi ki...

bakalım bn deneyeceğim inşallah göreceğim ozaman becerikli miyim değil mi hihihihihi :D ben becerirsem sana da yaparım ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...