31 Mart 2012 Cumartesi

ARI VIZ VIZ VIZ

Herkese merhabalar, nabersiniz bir haftadır görüsemiyoruz hatta bu hafta da aynı sekilde olacak gibi görünüyor.Hem is hemde hem de yeni eve taşınıyorum siz artık düşünün yoğunluğumu ki hala bir yol katettim sayılamaz.Çok zor bu taşınma işleri ve elektrik,su,doğalgaz acma işleri,yıldım yani o derece!
Neyse kombine gelirsek şayet, sarı-beyaz ve acı kahve renklerinden olusturduğum kombinim bana arıyi anımsattığı içinde başlığım arı vız vız vız oldu,yani burda ki vız vız cok konusan bosa konusan lafebesi anlamında degil Arıyı temsilen kullanıldı, biline ;))

1 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Canım kombinin çok güzel çok beğendim, ancak fotoğraf kalitesini yükseltirsen hem ürünler daha iyi görünecek hem de senin güzelliğin daha da ortaya çıkacaktır :) Minik bi tavsiye.. Çok öpüyorummmmm :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...