16 Mart 2012 Cuma

MART LİLA KUTU'MDAN NELER ÇIKTI ACABA?

Başlamadan önce belirtmek isterim ki,görsellerde uçları çıkmış ojem ile verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim!
Bu ay ki Lila Kutu yine dolu dolu! Benim utumdan 8 adet ürün çıktı ve hepsi de birbirinden mükemmel!
Neler çıkmış başalayalım mı?
 

COSMED Anti Selülit Losyon ve Anti Selülit Serum
Geçen ay ki kutudan da yine Cosmed'in tüy azaltıcı kremleri çıkmıştı bu ay da selülit kremi geldi.
Hangimizin problemi değil ki selülit!Açık konuşayım benim de selülit ile başım dertte kimisnde az kimisinde çok var ama bayanlar da korkulan en büyük sorun!Bu sebepledir ki selülit kremlerini görünce sevinmedim desem yalan olur bir an önce denemek istiyorum, malum önümüz yaz!

 MAX FACTOR  Ruj
Ne zamandır pembe bir ruj alasım vardı! Tıpkı kutumdan çıkan bu renk gibiydi! Eeee haliyle kutudan çıkan ruju görünce pek mesud oldum.Lila Kutu içimi okmuş sanırım :) 
 
OXYLOAD
Yüksek oranda nem ve oksijen sağlayan bu krem geceleri kullanacağım tek krem olabilir! Zira cildimin bolca oksijene ihtiyacı var! Bir de güel koksaydı daha iyi olacaktı malesef kokusu iğrenç! :/( :D
 
 BARIELLE
Hani böyle ayak topuklarında böyle kalın tabaka olur ya,ya da dirseklerde işte onlar için bu krem! Sadece topuk dirsek için değil tabiki de, dizde ki,el ve ayakta ki ölü derileri atmaya da yardımcı!
 
 RAUSCH-Şampuan
Lila Kutu sağolsun gönderdikleri şmpuanlar sayesinde şampuan almaz oldum!Aslında daha ilk gelen şampuanım bitmedi,bitmek üzereydi ki bu geldi eğer bunu seversem yani saçım severse süper olur!
CAUDALIE - Cilt ve Göz Çevresi Temizleyici
Ohhh buna da sevinilmez mi! Hem de misss gibi kokuyor!
 
PCO - Maske
İşte Lila Kutu'dan çıkan pek sevindirici ürün!
 Maskeleri çok seviyorum! Gratis ve Watsons'a gidersem ilk uğradığım yer maskelerin olduğu bölümdü! Taaa ki Lila Kutu'ya üye olana kadar :)) Lila Kutu'dan gelen maskelerim dolu! Ama en kısa Pco'yu denemek için sabırsızlanıyorum!

Ve kutudan bir de kalp çikolata çıktı! Lila Kutu sağolsun bizi şımartmayı pek seviyor! Ben Lila Kutu'ya üye olduğum andan itibaren her ayın 16'sını şımarma günü olarak ilan ediyorum kendime! Bir de Lila Kutu'nun bizi eğlendiren ve mutlu eden hediyeleri de olunca değmeyin keyfime! 
Geçen ay çorap ve cici bir toka çıkan Lila Kutu'dan bu ay da çikolata çıktı! Bakınız anında lüplettim :D Pek lezzetliymiş bikaç tane daha olsa hayır demezdim yani :D 



Siz de mi şımarmak istiyorsunuz eee ne duruyorsunuz o zaman hemennn Lila Kutu'ya!!!
Vınnnnnnnn!





2 yorum:

tubitos dedi ki...

ayy ben de çok özeniyorum bu kutulara bi türlü fırsat bulup üye olamadım..

TrendKolik dedi ki...

ayyy ol kuzum ol vala süper şeyler çıkıyor ,bu ay ki kutuyu beğenmeyenler var ama ben çok beğendim dolu dolu geliyor her ay .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...