22 Nisan 2012 Pazar

ÇİÇEKLENELİM PART.1

 Kışın sinyallerini almıştık zaten çiçek trendinin,bu yaz bizi çiçek desenleri sarıp sarmalayacak.Ben pek çok sevdim bu trendi! İnsanın içini açıyor.pozitif enerji veriyor bence!
Bizim bugünkü çiçek desenlerinde ele alcağımız parça pantolon ve taytlar! Peki ünlülerin de bu aralar vazgeçemedikleri bu trendi, biz nasıl giymeliyiz?
Hem üstü hem altı çiçek desenli olup, abartıp giyenler olmasına karşın sadece pantolonu desenli giyip üstü sade,düz renklerle kombinleyenler de mevcut ki bizim tercih edeceğimiz ikincisi olmalı! Zira zaten pantolon yeterince karışık,alacalı bulacalı, rengarenk iken üstte aynı yoğunlukta olursa göz yormaktan başka bir hal almıyor olacaktır,bazıları hem alt hem üst desenli kıyafetleri çok iyi kombinliyor ama  bazıları ise rezalet  denebilecek nitelikte ayaklı bahçe gibi dolanıyorlar.Bu sebeple biz giydiğimiz pantolonun çiçeklerinden bir rengi baz alıp, üstü bu renkte sade bir modelde seçmeliyiz.Aşağıda ki görseller anlatmak istediğime cevap verecektir.

Öncelikle ünlüler nasıl kombinlemiş bunu görelim ? 




Ve sırada bol görselli çiçek desenli pantolon ve taytlar sizleri bekliyor! Buyrun ilhamınız bol olsun!!!

















2 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

normalde gorsek ayyyy derdık ama suan hepımız bayılıyoruz o ayrı :) gercı ben eteklerıne bayılıyorum sadece:)) sevgılerr... @kuzununannesi

TrendKolik dedi ki...

Kokoş kelebek ; aynen öyle moda olunca göze ayrı bir güzel geliyor daha doğrusu göz alışıyor ama ben bu sene çiçek desenli pantolodan eteğe ayakkabıya fulara kadar herşeyi çok sevdim ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...