30 Nisan 2012 Pazartesi

WHİTE PANTS

WHİTE PANTS

Biliyo musunuz benim hiç beyaz pantolonum olmadı :))) Hatta ''Nasıl giyiyorlar ki ben hayattaaa giymemm yeaaa'' derdim kiii takiii şu birkaç güne kadar. Bu aralar beyaz pantolon aşkı depreşti ki sormayın gitsin! Eee tabi bende arayışa geçtim,flare pantolonların kesiminin en iyisi Oxxo'da olduğunu söyleyenler çoğunlukta! Ama bende denemeden sipariş vermekten korkuyorum bu sebeple Oxxo konusunda kararsızım, bakalım en yakın zamanda nereden alacağım belli olmasa da beyaz flare ile karşılaşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. :))



Designers Remix loose shirt
€80 - youheshe.com

Rachel Zoe zipper jeans
$150 - piperlime.gap.com

Raffia shoes
$273 - madison-harding.myshopify.com

Cole Haan tote handbag
$27,800 - colehaan.com

Oasis jewelry
$50 - oasis-stores.com

Warehouse leather bangle
$21 - warehouse.co.uk

1 yorum:

Adsız dedi ki...

І am regular гeaԁer, how arе you
evеrybοdy? This pоst poѕted аt thіs ωeb
page is genuinely fastidiouѕ.

Lоok at my web blog; skin lightening home remedies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...