24 Ağustos 2011 Çarşamba

DÜN-BUGÜN NELER GİYDİM

            Annemin ziyarete gelmesiyle beraber başladık yine gezmeye tabi ki tek gidebileceğimiz durağımız outlet center oldu.Sadece Mango'ya girdik çıktık yani outlet bizim için Mango'dan ibaret :))) Peki dün neler giymişim ?




     Etek : Tommy Hilfiger Üst : Miss Poem  Ayakkabı : koton Çanta: vintage Gözlük : Prada Bileklik: Mango

                  Bugün ne giydim ??

                   Dün Mangodan aldığım eteği zaman kaybetmeden giydim :)) Aldıklarmın posru ise sonraya ;)

                  Tişört : Koton,  Etek : Mango,  Bileklik : Mango , Ayakkabı : Koton

2 yorum:

tubitos dedi ki...

canım pembiş eteğin çok ciciymiş çok yakışmış

Emİ ShOp dedi ki...

ayyy öyle dimi ben de çok sevdim rengini ,saol tatlışım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...