30 Ağustos 2011 Salı

BUGÜN 3X MUTLULUK YAŞIYORUM

            Bugün güzel birgün hepimi için sizin için 2x benim için 3x,zafer bayramı ve şeker bayramının yanında bugün benim Doğum Günümmm.Twitter da zaten dün gece yarısından beri doğu günümü yazıp duruyorum takipleyenler bilirler biraz abarttım galiba hihihihi.olsun bugün benim günüm bütün bütün şekerler benimmm :)
            Ramazan Bayramınız kutlu olsun,güzel,mutlu ve tatlı bir bayram ve ve ve bol tatill bayram geçirmeniz dileğiyle ;)
              Zafer Bayramınız Kutlu olsun :)
              Ve benim doğum günüm kutlu olsun :)) ne güzel oldu ya böyle :)




               İlk pastamı dün akşam kestim devamını bekliyorum burdanda duyrulur.:))Dün gece ben uyuklarken bi anda ggelen pastayla beni sevindiren abime sonsuz öpücükler :) Ayrıca sevilmek nekadar güzel geceden beri susmayan telefonum ve bip bip öten facebook ve  twitter dan kutlamalarım hepinizi çok seviyorum çok teşekkür ederim iyiki varsınız :)

2 yorum:

tubitos dedi ki...

iyiki doğdun tatlım :)

TrendKolik dedi ki...

saol cancanım muckkkk muckkk kocaman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...