23 Ağustos 2011 Salı

SWATCH BIJOUX 2011-2012




            Swatch Bıjoux 2011-2012 yeni koleksiyonu öğrendiğim kadarıyla daha satışa sunulmamış hatta Türkiye'ye bile gelmemiş bazı ürünleri dışında,yanlışım varsa afola.Bende bu sebeptendir ki websitelerinde de ürünleri bulamadım ve katalogdan çektim fotoları :) Yeni sezonun moda renklerinden ve  kelepçe bilekliklerden oluşan koleksiyonu görmek için şimdiden sabırızlanıyorum.




                                  Kuru kafa kolyeler Swatch Mağazalarında satışta, gördüm ;)

              İki sezondur podyumlarda olan ve popüleritesini kaybetmeyen mavi hala yerini koruyor hemde tüm ara renkleriyle birlikte,lacivert, Parlament mavisi, elektrik mavi, kobalt mavisi, Klein mavisi, turkuaz, gök mavisi vs. derkenbütün renkleri görmeye yeniden hazır olun e bu sebeple swatch takılarda da yerini almış bile.
              Bu setin mavisi olur da,color blocklarla kombinleyeceğimiz bu soft renklisi olmaz mı?Olur pek de güzel olur!Bu arada hatırlatma hazır olun bu sezon soft pembelere,bebek mavilerine,mint yeşillerine!!! Color blocka rakip geliyor mu desek yoksa kombinleyeceğimiz ara renkler mi geliyor desek bilemedim :)

               Rengarenkler olur da yeni sezondada başı çeken trendlerden kelepçeler olmaz mı bakın sarı ve gümüş rengi bir arada kullanılan kelepçeye ;)Little black dress'inizle kombinleyip havanıza hava katarak geceye hazır olabilirsiniz ;)


              Sade ve şıklık arayanlara



         



                            Veee erkekler için deri bileklik ve yüzük
               Resimler katalogdan çektiğim için kalitesi biraz düşük şimdiden kusura bakmayın ;)

2 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ben,
Ennnn çok altın ve gümüş rengi olan kalın bileklikleri sevdim.Eline sağlık:-)

TrendKolik dedi ki...

teşekkür ederim papiscimmm ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...