5 Ağustos 2011 Cuma

VİDEOLU FRİENDSHİP BİLEKLİK YAPIMI

            Ben bu bileklikleri yapabilmek için günlerce uğraştm hatta yapamadığım için ŞURADAKİ GİBİ bildiğimiz düz örgüler örüp bileğime doladım doladım gezdim :) Ama birgün oturdum ve uğraşa uğraşa öğrendim.Aslında öğrenince nekadar da kolay olduğunu anlayacaksınız.Benim elim öyle bir alıştı ki biraz önce iki tane yaptım ve baya baya amatör olarak çekilen videoyu da size yardımcı olacağını düşünerek paylaşmak istedim.Arkadan gelen tv sesi için maruz görün açık kalmış bu arada 2 dakika boyunca sıkılmadan cameraya alan abime de teşekkürler :))
             Bu bileklik için 6 adet 1'er metreye yakın ip kesitim  ve rahat örebilmek için masaya yapıştırdım.Önce en başta ki ipi alıp sırayla diğer iplerin üzerinde düğümler atarak gezdiriyoruz özellikle dikkat edeceğiniz nokta ise gezdirdiğiniz ipi bildiğimiz düğüm şeklinde değil diğer ipin üzerinde kaydırma şeklinde düğümlüyorsunuz video da dikkatli bakarsanız demek istediğimi anlayacaksınız.Her gezdirdiğimiz ip üzerine 2 düğüm atıyoruz.Sırayla sabit olarak aldığımız ipi diğerlerinin üzerinde gezdirdikten sonra ipler bitince onu en sonda nırakıp en baştan yeni bir ip alıyoruz ve yine aynı işlemleri yapıyoruz.Bileğinize tutun ve boyu yeterli ise düğüm atarak işlemi bitirin.Evet artık sizinde friendship bilekliğiniz oldu :)) Videonun yardımcı olacağını düşünüyorum ,Eğer yapmakta zorluk çekerseniz sorabilirisniz.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...