10 Ocak 2012 Salı

İLK MİSAFİRİM SEVGİLİ LUNAPARK QUEEN

           Aslında birkaç gün öncesinde tesadüfen karşıma çıkan ve size şu yazımda anlattığım Misafir Blogculuk ile başladı herşey.

           Ve an itibariyle Misafircilik başlamıştır.Hem de ilk misafirim birçoğunuzun çok iyi tanıdığı , hala tanışamamış olanların ise tanıma fırsatı bulacağı  nam-ı diğer Lunapark Queen blogunun sahibesi sevgili Zümra!

           Zümra ile yeni tanışıp çok güzel bir arkadaşlık kurduk.Kendisi cici mi cici şeker gibi bir insan.Twitter da saatlerce hiççç sıkılmadan konuşabilirsiniz,o kadar eğlenceli ve cana yakın ki zaten birazdan röportajdan anlayacaksınız ve blogunu hemen takibe alacaksınızdır.Blogunda kombinlere,yeni trendlere,güncel haberlere ve kendi modasına yer veren Lunapark Queen aynı zamanda katıldığı lansmanlar ile bizi yeni ürünler hakkında bilgilendiriyor.İsterseniz Lunapark Queen'i kendisi anlatsın.Siz onu direk kendisinden tanıyın.
     
    
         1- Bize biraz kendinden bahseder misin, kimdir Zümra Çelik?
        1989 İstanbul doğumluyum. Vefa Lisesi ve ardından Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun oldum, bir yıllık stajımı da tamamladım, şu anda çok taze bir avukatım yani :) Bir yandan da modaya ve görsel sanatlara olan tutkum sebebiyle, bildiğiniz gibi Lunapark Queen adlı blogun sahibiyim.

         2-Blog yazmaya nasil basladin! Yani nasil karar verdin ?
         Aslında ben uzun bir süre sadece blog okuyucusuydum, yerli yabancı birçok blog takip ediyordum. Belli bir sürecin sonunda artık izleyici olmanın yetmediğini ve benimde katacak birşeylerim, paylaşacak fikirlerim olduğunu farkettim, pasif olarak izlemektense, blogosferde aktif olarak yer almayı tercih ettim. Böylece kafamda ufak ufak birşeyler oluşmaya başladı ve geçtiğimiz Mart ayında Lunapark Queen hayata geçti.


        3-Ben biliyorum  ve cok eglenceli geldi bana hikayesi ama bilmeyen varsa diye tekrar sormak istiyorum blogunun ismi nicin lunaparkqueen,hikayesi nedir?
         Ben eğlenmeyi, gülmeyi çok seven ve pozitif enerjiye inanan birisiyim. Bu yüzden blogumun da benim gibi eğlenceli olmasını, ziyaret edenlerin yüzlerinde bir tebessüm bırakmasını istedim. Böylece bir nevi kendi lunaparkımı kurdum. Başına da kraliçe olarak kuruldum. :) Böyle doğdu Lunapark Queen.. Hatta itiraf ediyorum, bloga isim aradığım süreçte, bir lunaparkın yanından geçerken geldi aklıma :)
         

        4-Belki de ilk soru ile baglantili olacak ama feyz aldigin ya da etkilendigin bloggerlar var mi?
        Blog açmadan önceki dönemde dediğim gibi çok fazla blog takip ediyordum. The Blonde Salad'ı keşfettiğimde uzun süre etkisinde kalmıştım, bütün postlarını aynı gün okumuştum :) Ama şu anda blog yazma şeklini, yaratıcılığını, bakış açısını en takdir ettiğim hatta hayran olduğum blogger Emily Schuman'dır. (Cupcakes and Cashmere blogunun sahibi) Bunun yanında Türk Bloggerlardan Styleboom'un bakış açısını ve yazı stilini çok beğeniyorum. Bikotbitişört'te Pelin'i okurken acayip eğleniyorum. Takip ettiğim ve beğendiğim çok fazla blog var, saymakla bitmez ancak ben her zaman ortaya özgün ve kaliteli bir içerik ve görsel koymaya çaba gösteriyorum. Fotoğrafların büyük bir kısmını kendim çekiyorum, içeriği kendim oluşturup çevirisini yapıyorum. Alıntı varsa kaynak gösteriyorum mutlaka. Bunlar önemli şeyler bence. Kopyala - yapıştır bloggerlığa karşıyım :)

         5-Blogunu ilk actiginda bu kadar ilgi gorecegini düşünüyor muydun? Ki Lunapark Queen bircok bloggerı geçip BÖ de ilk 10'a girdi .Bu konu da ki düşüncelerini merak ediyorum?
         Aslında ne olacağını hiç bilmiyordum, blogun nereye gideceği konusunda da hiçbir fikrim yoktu. Henüz bir yıl dolmadı ve dediğin gibi Blog Ödülleri'nde ilk 10 Moda Blogu arasında yarışmış olması bile benim için mutluluk verici bir şey. Bu dünyada herşey o kadar hızlı ki, her gün yeni bir haberle, yeni bir sürprizle uyanıyorum. Önümüzdeki günler neler getirecek merak ve heyecanla bekliyorum. Başlarken bu kadar farkında değildim ama şimdi iyi ki açmışım bu blogu diyorum.


         6-Klişe olacak ama moda senin icin nedir?
         Öncelikle moda benim için giyinmekten çok daha öte birşey. Moda deyince genelde giyim ve tekstil algılanıyor ama moda çok daha geniş bir endüstri bence. İçtiğiniz kahveden, izlediğiniz diziye, kullandığınız kelimeye, gittiğiniz cafeden aldığınız hediyeye kadar modayı yaşıyoruz hayatımızda :) Ve bence moda ekonomik döngünün en kuvvetli silahı :) Bu bilinci de kaybetmemek gerek diye düşünüyorum.

         7-Daha cok modayi mi takip edersin yoksa moda olan seylerdrn kaçınır mısın?
         Modayı tabii ki takip ediyorum, hem de en ince detayına, en çılgın trendine kadar.. :) Çünkü blogumda bunları yazıyorum ve paylaşıyorum. Ancak uyguluyor musun diye sorarsan, kendime yakıştırabildiğim ölçüde uyguluyorum. Bu moda ve illa uygulamam gerek diye düşünmedim hiç. Eskiden daha çekingen yaklaşırdım mesela yeni trendlere, artık daha cesurum :)

         8-Asla giymem dedigin nedir?
         Böyle bir şey yok aslında.. Hayatta "asla" dediğim hiçbir şey yok. Hayatın ne zaman ne getireceği hiç belli olmuyor :) Mesela şu anda kesik ve yarım üstlerden hiç hoşlanmıyorum, ama bir gün kendime yakıştırırsam neden olmasın? :)

         9-Aslında kombin postlarından az cok biliyoruz ama tercih ettigin markalar nelerdir?
         Daha çok Zara, H&M, Stradivarius ve Topshop'tan alışveriş yapmayı seviyorum. Çünkü beğendiğim tasarımları uygun fiyatlara bulabiliyorum. Yoksa tercih etmek istediğim başka markalar da var tabii.. :)))

         10-En begendigin tasarimcilar kimlerdir?
         Alexander Mcqueen'in yeri benim için hala çok ayrı, Marc Jabobs, Roberto Cavalli, Stella McCartney, favorilerimden ilk aklıma gelenler.. Türk tasarımcılardan da, Zeynep Tosun, Özgür Masur, Hakan Yıldırım, Arzu Kaprol, Cengiz Abazoğlu ve Gamze Saraçoğlu'nu çok beğeniyorum. Ayrıca çok yetenekli genç tasarımcılar da gümbür gümbür geliyor bence.. :)

         11- Son olarak merak ettigim, sosyal mecralardan kurulan arkadasliklara inanmayanlar var ama sen bu konuda neler dusunuyorsun?
         Bunu ilk defa duyuyorum açıkçası :)) Arkadaşlığın kurulduğu ortama göre şekil alan bir kavram olduğuna inanmıyorum. İki kişi arasında samimiyet, ortak tutkular ve iyi niyet olduktan sonra her yerde kurulabilir :) Ben blogum sayesinde çok çok tatlı bir sürü insanla tanıştım ve blog açmamın bana en güzel katkılarından biri kesinlikle bu oldu. Bunlardan biri de sensin zaten :) Seni de blogum sayesinde tanıdım ve iyi ki tanışmışız.. Bu güzel röportajdan büyük keyif aldım. Çok teşekkür ediyorum ve Trendkolik okuyucularına sevgilerimi sunuyorum :)
                                    
        Sevgili Lunapark Queen'e bana vakit ayırıp sıkılmadan bu kadar içten ve samimi şekilde veridiği cevaplar için çok çok teşekkür ediyorum.
        Eğer sizde Zümra'nın, hep cıvıl cıvıl, daima içten ve samimi aynı zamanda eğlenceli Lunapark'ında vakit geçirmek istiyorsanız, sosyal medya linklerini takibe alın!

        ZÜMRA ÇELİK

        http://lunaparkqueen.blogspot.com/
        lunaparkqueen@gmail.com
      


       Eğer sizde Misafirim olmak isterseniz,bana mail atmanız yeterli ;)

10 yorum:

şeffaf topuk dedi ki...

harika olmuşş.. ellerinize saglık..

Lunapark Queen dedi ki...

Süper olmuuuşşş :))) Eline sağlıkkk :))))

Nimo dedi ki...

Aaaaay demek buyduuuu ondan mention ha :)
Bir cirpida okudum zumracigimi :)

chfashiontrend dedi ki...

ben de takip ediyorum kendisini,çok hoş bir sohbet olmuş..
bu arada bu bloğu da keşfetmiş oldum.
sevgiler
chfashiontrend@blogspot.com

esra dedi ki...

güzel olmuş :))

TrendKolik dedi ki...

Şeffaf topuk ; teşekkürler ;))

Lunapark Queen ; İkimizin eline sağlık hayatım :))) <3 <3

Nimo ; ya buydu tabi nasıl sürpriz ama :)))

chfashiontrend ; teşekkürler güzel yorumun için, takibe aldım seni ;))

esra ; teşekkürlerrrr ;)

What's Next dedi ki...

çok güzel bu röportaj! mail atiyim ben o zaman :)

Satır Arası dedi ki...

Çook güzel bir röportaj olmuş, ellerize sağlık. :)

tubitos dedi ki...

canım elinize sağlık çok keyifli bir röportaj olmuş keyifle okudum. lunapark queeni ben de geçenlerde bugun ne giysem deki yorumları sayesinde buldum gerçekten çok eğlenceli :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Süper olmuş, eline sağlık

denizsaatcioglu.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...