4 Ocak 2012 Çarşamba

SEVGİLİ LİDYA'DAN YENİYIL HEDİYEM

 
Sizlere yeniyıl dileklerimi sunarken demişti ya 2011 bana çok güzel dostluklar arkadaşlıklar kazandırdı diye! İşte 2011'in bana kazandırdığı dostluklardan biride LeaButik'in sahibesi Sevgili Lidya! Twitter da gördüğüm İphone kapağını çok beğendiğimi söyler söylemez hemen seç sana da göndereceğim diye beni havalar uçaran Lidya,yeniyıl günü elime geçen kargoyla beni mutluluktan delirtti!O gerçekten mutluluk perisi çünkü beni gerçekten çok mutlu etti!Hem de sadece beni değil ModaHaftası,İtGirlNirvana,Tugba's Atelier ve EbaDesign'ı mutlu etti, mutluluk perisi Llidya'mız! 
Tekrar tekrar teşekkür ediyor ve burdanda sana en mutlusundan güzel yıllar diliyorum ;)
Haaa hediyem mi? Hediyem birsürü kapağın içinden seçtiğim Betty Boop'lu olan oldu,ben çok sevdim alır almaz da taktım ve şimdi telefonum bu güzellikle aşk yaşıyor!

6 yorum:

alice dedi ki...

betty boop'a bayılırım ben de =) çok sevimliymiş güle güle kullaan =)

TrendKolik dedi ki...

Alice ; Evet cok sekerr! Cok tesekkur ederim :)))

Lunapark Queen dedi ki...

Benim hediyem daha güzel :Ppp...

TrendKolik dedi ki...

Lunapark Queen ; herkesin hediyesi kendine güzel :D :)))) kuzucum :)
öperim kocamannnnnnnn <3 <3 <3

Unknown dedi ki...

senin kılıf çok şekermiş ama cnm...

TrendKolik dedi ki...

Moda Haftası ; evet hem de çokkkk! Hepsi çok tatlıydı ama Betty Boop beni mest etti :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...