4 Ocak 2012 Çarşamba

YENİYILLLLLL

 
Herkese yeni bir yıldan merhaba! Yeniyılın ilk postu olacak bu postu hergün ertelediğimin farkındayım!
Yorgunluk,yoğunluk hatta üşengeçlikten diyelim!Ordan 'Twitter'da fink atacağına,bir post girseydin' diyenleri duyar gibiyim! Sizi seviyorum! ;)
Şimdi gelelim beni Yeniyıl geceme! Bende Yeniyılı evde kutlayangillerdenim.Buüne kadar hiçbir yılbaşı akşamını dışarda kutlamadım açıkcası!Hem gereksiz para tuzağından,hem olayların çok olacağından hem de evde arkadaşlar veya aileyle eğlenerek oyunlar oynayarak geçirmenin verdiği rahatlıktan olsa gerek ev partileri benim için en mükemmeli olmuştur her zaman!
Zaten parti ahalisinin çalışmaktan iflas etmiş bünyelerinin ev dışında biryeri kaldırabilmesi de imkansızmış!Hepimiz yorgunluktan anca kendimize gelebildik! Hatta bizi kendimize getiren Tombala,biz farkedemesekte uzun saatler sürmüş! Parasına oynanan tombala da,ilk turlar şanssızlık tepeme tünemiş olsa da,son turlara doğru şansım yaver gitmeye başladı! Yok ben tombalaaaa diye bağıramadım ama heyecanla 1. çinko,2. çinko diyebildim.Kazandığım paraları da tekrar oynayarak son tur da kaybettim :( Olsun seneye olur inşallah :))) #gelecektekiyeniyılanot 
 
Bu arada tombalamız da afilli ama dimi!İşi bilen sevgilinin de hali bir başka oluyor yahu! :)


Buarada evi tam bir home-bar havasına büründüren sevgilinin ellerine sağlık! Önce yorgunluktan,sonrasında eğlenmekten,foto çektirmek hem unutulmuş hem de zor gelmiş olsa da,sağolsun abim birkaç kare çekti! Bu sebeple İphone'la çekilen fotolar anca bu kadar olabildi!
Ben çok eğlendim,oynadım, yedim, içtim! Umarım sizin de yeniyıl geceniz musmutlu geçmiştir!
2011 bana blogum sayesinde,birçok dostluklar,arkadaşlıklar kazandırdı.Umarım 2012'de bana eski dostluklarımın perçinlenmesini ve yeni dotlukların kazanılmasını sağlar!
Ve tabi ki hergün bıkmadan usanmadan bloguma girip,beni takipleyen,yorumlar bırakan canım takipçilerimle de,gittikçe büyüyen bir aile kurarız.
Hepinize Yeniyıl da bidolu bidolu mutluluk,sağlık,aşk,para........ dilerim!Hepinizi seviyorum! ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...