6 Ocak 2012 Cuma

BUGÜN BEĞENDİKLERİM

        Bu yıl ki bordo rengi trendini bilmeyen yoktur herhalde! Ee bordo renk trendken ve hazır Zara'da indirimdeyken bu çanta kaçmaz kızlar! Tabi Türkiye'de varsa! Bu sadece benim size önerim, malesef Kocaeli'de Zara grubundan uzak kaldığımız için ancak uzaktan uzağa bakışıyoruz böyle!
  ZARA
    
           Bu tarz kazakları nekadar çok sevdiğimi bilmeyen yoktur herhalde!
              GIULIA GERI
               
             Her parmağıma yüzük taktığım için ilginç bakışlara mazur kalmama rağmen seviyorum işte seviyorum!

             Aynı şekilde, saat yalnız kalmasın canı ıkılmasın takın takıştırın yanına!
              Deri pantolon,kot ceket ikilisinin uyumunu sevdim!


          Görseller : HoyFashion, CarolinesMode,

3 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

çanta çok guzel acaba indirime girmişmidir .


http://rainbowgatherer.blogspot.com

TrendKolik dedi ki...

Rainbow Gatherer ; Hemde nasıllll <3 mü-kem-mel!
ben bilmiyorum ama bir
soralım bakalım Zara'ya gidipte bu çantayı indirimde gören var mı?

tarih84 dedi ki...

Zara çanta Türkiyede var krem ve lacivert renklerini gördüm ama yeni sezon indirim için daha çook beklemek gerekli.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...