20 Nisan 2011 Çarşamba

OUTLET GANİMETLERİM 2

           Outlet ganimetleri 1 postunda neler aldıklarmı buradan bakabilrisiniz.O gün az zamnım olduğu için çok şey bakamamıştım ama daha sonra gittiğimde de doğal olarak ilk günkü gibi değildi.Ya da bana öyle geldi ama yine de aldım bişiler.Fotoğraf makinemin lensi kırılmış o yüzden iyi foto çekemedim yine de çekmeye çalıştım ama aldıklarımı paylaşayım ozaman değil mi :)

             tişörtü ve eteği tommy hilfiger'dan 9 tl'ye aldım.Eteğin rengi çokkk tatlı pembe yavruağzı karışımı bişi.

            taytlar ve lacivert badi üçünün toplamı 20 tl,Batik'te Sepete atmışlar üç tane seçiosunuz 20 tl'ye.Laci badi şifon ama foto kötüü oldu aslında koymucktım ama koydum gitti.

            Bu tişörtler ise mango ve bershka 10 ve 15 tl arasında fiyatları.
            Ben bu indirim zamanlarını çok seviyorum ya herşeyy ucuz ucuz :) ilkbahar gelemese de baharı bekleyen kumrular misali başladık yazlıkları almaya ama giyebilicekmiyiz acaba orası malum bu hava şartlarında  :)))
            Siz de bu indirim furyasını kaçırmayın bence koşun alışverişe ;)
           

2 yorum:

tubitos dedi ki...

güle kullan canım. ben hala fırsat bulup gidemedim. ben gidene kadar bişey de kalmıcak =)

TrendKolik dedi ki...

kalır kalır bittikçe takviye yapıyolarmış ürünlere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...