22 Nisan 2011 Cuma

VİNTAGEE

            Herkese merhabalar,dün güneş yine kendini gösterip kaçacak diye korkarken bugün yine sıcacık yüzünü gösterince ohhhhh bededim galiba baharı görücez bu sene dedim.Bu güzel havayı ve malum vize sonrası okulu kendimize tatil ilan etmemizi fırsat bilip işten çıkıp kendimi sokağa attım.Uzun zamadır gitmek istediğim Agraf Vintage'a uğradım.Ve kendimi ödüllendirdim.Çok güzel çantalr,elbiseler,gözlükler daha neler neler var.Agrafı blogdan takip ediyordum tükkanlarına gitmekte nasip oldu.Sizde neler var görmek isterseniz burdan AGRAF'A  bi göz atın.
              Bu Vintage çantayı Agraf Vintage'dan aldım.
              Bu tokaları ve saç bantlarını da bi tokacıdan aldım renkleri çok güzel dimi :)

             

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...