21 Nisan 2011 PerÅŸembe

Strawberry'de indirim var



            STRAWBERRY 'de büyük indirimler var yine.%75'varan ve makyaj ürünlerinde artı %10 indirim var.Ben bir tane makyaj paleti sipariÅŸ verdim ÅŸimdi.Fiyatı 15 tl kargo ücreti de yok biliyorsunuz ki daha önce burdaaa anltmıştım strawberry'i ÅŸartlarını dilerseniz buradan bakabilirsiniz.Ve bu palet bana baÄŸlılık indirimlerinden dolayı 12 tl'ye geldi bu fırsatı kaçırmayın derim.

Cameleon

Makyaj Seti G1665 :48x Göz Farı. 4x Allık. 6x Dudak Parlatıcısı. 4x Fırça -
MakeUp Kit G1665 : 48xEyeshadow, 4xBlush, 6xLipgloss, 4xBrush
  • Makyaj Seti G1665 :.
  • 48x Göz Farı.
  • 4x Allık.
  • 6x Dudak Parlatıcısı.
  • 4x Fırça
  • Ä°yi uyumlu moda renkler.
  • Ä°nce dokusu cilt üzerinde pürüzsüzce kayar.
  • Kadife pürüzsüzlüğündedir ve gerçek rengini saatlerce korur.
  • Göz alıcı ve ustaca bir makyaj sonucu verir.
  • Hem kiÅŸisel kullanım için hem de hediye olarak idealdir.
      

2 yorum:

tubitos dedi ki...

canım bundan bende de var.ilk aldığım paletti. eline geçti mi? güle gle kullan =)

TrendKolik dedi ki...

yok canım alamadım gümrüğe takılı kaldı malum ysaklar!!!
hatta senin http://tubitoo.blogspot.com/2011/04/son-strawberry-alsverisim.html bu postunda ürünlerin elime geçmediğini yazmıştım.Yinede bi umut bekliyorum :'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...